Pagina's

zondag 5 augustus 2012

[New in] Dolcis schoenen

Hallo!

Afgelopen vrijdag ben ik wezen shoppen in Zaandam en toen heb ik bij de Dolcis zomaar twee paar nieuwe schoenen meegenomen. Het is echt een winkel waar ik meestal niet slaag en het was ook totaal niet mijn bedoeling. Maar toch ben ik er heel blij mee!





Ik was al een tijdje op zoek naar comfortabele sandaaltjes in het donkerblauw, deze waren buiten mijn verwachtingen om toch nog moeilijk te vinden! Bij de Dolcis zag ik de grote kortingsrekken al staan en toen ik naar binnen ging trokken deze sandaaltjes meteen mijn aandacht. Toen ik ze ging passen was het een ramp, je komt er bijna niet in. Met veel zwoegen is het toch gelukt, haha! Eenmaal aan bleken ze wel heel lekker te zitten en heb ik ze voor een tientje (!) toch maar meegenomen.

Normaal ben ik geen fan van ballerina's, maar toen ik deze zag werd ik spontaan verliefd. Ik vond ze zó schattig! Ik had me voorgenomen om niet nog een paar te kopen, maar ik kon het niet laten voor €15,-.


Zeg nou zelf, zijn ze niet schattig? Ze geven me echt een strand gevoel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten