Pagina's

dinsdag 28 augustus 2012

[Outfit] Country

Om jullie toch even een outfit te tonen, doe ik het op deze manier. Wel goed nieuws, de uitslag is aan het wegtrekken! Ik ben er echt ontzettend blij mee. Dat betekent (als het helemaal wegtrekt, het kan ook nog erger terugkomen) dat er weer échte outfit foto's kunnen komen! Maar voor nu, even op deze manier.



De outfit vind ik lekker zomers en het geeft me op de een of andere manier wel een country gevoel. Ik draag mijn bewerkte top, waar ik hier een DIY van heb.


Mijn short is ook bewerkt. Het was eerst een lange broek en inmiddels een gerafelde dip dye short! 


Mijn schoenen zijn een soort lookalike All Stars, ze komen van de Action en hebben me geloof ik nog geen vier euro gekost.


De sieraden zijn ook uitgekozen op het 'country' idee. Mijn zelfgemaakte peace armbandje en een kettinkje uit Turkije. Op de achterkant van het kettinkje is mijn naam en geboortedatum gegraveerd. 

2 opmerkingen: