Pagina's

donderdag 16 augustus 2012

[Outfit] Oversized blouse

Al een tijdje heb ik een oversized blouse in de kast hangen in poederkleur, maar ik wist niet zo goed hoe ik deze het mooist kon dragen. Met een pastelkleur moet je niet al te druk doen vind ik, simpel is prima. Ik heb hem dan ook vrij simpel gecombineerd. (Vraag me niet hoe op deze eerste foto mijn benen staan)


Een groot deel komt weer uit de H&M Sale. Zo ook de oversized blouse, deze is €7,45 en kun je hier kopen. Onder de blouse heb ik een taupe kanten hemdje, ook van de H&M. Deze is niet meer op de site te zien, maar dat kan ook zijn door dat hij op dit moment uitverkocht is. Als laatste heb ik ook de schoenen van H&M, voor €9,95 kun je deze hier kopen.


Onder de blouse draag ik een simpele skinny jeans van de Primark en hierop een bruine riem. Ik heb geen flauw idee waar die ooit vandaan kwam. Mijn tas heb ik ongeveer een jaar geleden gekocht bij de C&A.







6 opmerkingen:

  1. cute one! ;)

    dailylivingingeneva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice outfit..good combo.
    Btw I have an Award for you. do Check my blog.
    http://incentivepennib.blogspot.com/2012/08/first-blog-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely outfit! The jewelry is beautiful!

    kassicalife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuke blog , zou je eens een kijkje willen nemen op mijn blog ik ben nieuw hier

    xx ladylewinsky.blogspot.com (Ruth)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am amazed. You've posted all that I wanted to read for years. Where were you so long? I am glad that I've found you now:D

    BeantwoordenVerwijderen