Pagina's

donderdag 4 oktober 2012

Anna Dello Russo at H&M

In samenwerking met Anna Dello Russo heeft H&M een collectie gemaakt! Ze wilde graag ontwerpen die je nergens anders ziet en daar is ze goed in geslaagd.


Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik heel veel gewoon niet mooi. Er zitten zeker een aantal mooie dingen tussen, maar het meeste vind ik (sorry) echt afgrijselijk. Sowieso ben ik geen fan van goudtinten en is het nog eens belachelijk duur. Ik vind het tegenvallen
Als eerste aan aantal dingen die ik niks vind, maar misschien jullie wel!




Nee, totaal niks voor mij! Zoals ik al vertelde heb ik niet heel veel met goud en vind ik het ook nogal overdreven. Met moeite heb ik opgezocht wat ik enigzins leuk vind en ik zal je zeggen, dat is niet veel. 



Hier houdt het dan ook wel op. Ik vind het gewoon veel te overdreven en (vooral) nep. Totaal niet mijn smaak dus! Ik kan begrijpen dat sommige er razend enthousiast over zullen zijn, maar het past niet bij mij.

1 opmerking:

  1. Hi there!!! I used to follow you as Sparkle and co. I made a new blog and I follow you via GFC.

    About H&M, I totally agree with you... I saw their window shop on the Champs Elysées in front of Louis Vuitton... I called this collection Horrible & Moche for H&M ( means horrible and ugly!) lol

    BeantwoordenVerwijderen