Pagina's

dinsdag 16 oktober 2012

My life in pics #1

Deze rubriek heb ik nu al op meerdere blogs gezien en zo heb ik besloten zelf ook maar mee te doen! Ik vind het bij anderen erg leuk om te lezen en ik hoop dat dit ook bij mij het geval zal zijn.



De foto's zijn gemaakt met mijn mobiel en dus echt geen geweldige kwaliteit, ik hoop dat dat mij vergeven kan worden :). De foto's zijn ook te zien op mijn instagram. 

 
Mijn favoriete luchtje, helaas blijft hij niet zo lang hangen..
Mijn geweldige nieuwe boots, toen ik ze in de winkel aan het passen was.

De ring die ik van een o zo lieve vriendin heb gekregen voor mijn verjaardag!
Mijn lovely destroyed jeans.

 
Toffe combinatie van mijn okergele shirtje en mijn zwarte leren jack.
Een kop chocomel kan nooit kwaad, behalve voor de lijn..

Lekkere cakejes met aardbei botercrème, hmm!
Ik hou van mijn nieuwe kussens.


1 opmerking:

  1. Such beautiful pictures ! Love the boots :) Awesome post ! Drop by my blog if you have time !

    Cherry ~~

    BeantwoordenVerwijderen