Pagina's

zaterdag 4 oktober 2014

Hallo lieve lezers!

Wat ontzettend apart om te zien dat mijn laatste post gewoon al twee jaar geleden is. Ik was inderdaad een lange tijd weg, maar ik ben weer vol goede moed om hier een succes van te maken.

Twee jaar, wat een tijd! En in die twee jaar is er natuurlijk ontzettend veel gebeurd, vandaar deze post om jullie even een flinke update te geven van mijn leven. 
Je staat er eigenlijk niet bij stil hoeveel er in twee jaar kan gebeuren, maar als ik terugkijk op de afgelopen twee jaar blijkt het toch aardig wat te zijn. Uiteraard leuke dingen, ook wat mindere helaas. 

Vandaag ben ik al weer 18 jaar geworden, "volwassen" blijk je dan te zijn, haha! Een beetje een vreemd idee, maar ontzettend leuk natuurlijk. En dan ook nog eens op zo'n dag dat dierendag en het offerfeest samenvallen, die blijf ik onthouden ;). 

Zoals ik al vertelde is er in deze twee jaar nog vrij veel gebeurd. Ik heb mijn rijbewijs gehaald, ben uiteraard twee jaartjes ouder geworden, heb felrood haar gehad (ja, echt waar!), hierna oranje, nu weer redelijk blond, ik ben geslaagd voor mijn vwo diploma, ben een HBO opleiding begonnen, ben op mezelf gaan wonen, de nodige liefdesdrama heb ik ook wel weer gehad in deze jaren, de "nodige" extra kilo's ook weer en ik heb helaas afscheid moeten nemen van mijn dierbare opa en oma. 

Op mezelf gaan wonen is nogal een stap geweest voor mij. Je hebt opeens ontzettend veel vrijheid, maar moet natuurlijk ook opeens zelf voor alles zorgen. Je kunt de komende tijd op mijn blog dus ook veel lifestyle posts verwachten, en waarschijnlijk ook wat mislukte recepten. Ook ben ik van plan om mijn dagelijkse avonturen (klinkt spannend hè?) met jullie te delen. Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik!

Tot de volgende post dan maar jongens!

1 opmerking: