Pagina's

woensdag 22 augustus 2012

[Celeb style] Kim Kardashian

Dit keer weer geen outfit, mijn uitslag is alleen maar meer geworden. Het zit nu ook in mijn gezicht, geen pretje. Meteen als het minder wordt komen er outfits, ik vond dat namelijk het leukst. Maar dat gaat op dit moment echt niet.


Nu even over deze post, een post over de stijl van Kim Kardashian. Ze staat natuurlijk bekend door haar rondingen. Haar kleding is altijd prachtig, vandaar dat ik haar heb uitgekozen voor deze post.












Wat vind jij van haar kledingstijl? Het is echt ontzettend breed. Stoer tot classy. Ik kan er veel inspiratie uithalen.

1 opmerking:

  1. I nominated you for the liebster blog award tag!!
    here is the link http://dailylivingingeneva.blogspot.ch/2012/08/liebster-award-again-d.html

    =)

    BeantwoordenVerwijderen