Pagina's

maandag 20 augustus 2012

[Shop de outfit] Miley Cyrus

Miley is toch wel een groot voorbeeld voor mij. Ik vind haar outfits altijd erg leuk en ze heeft een prachtige zangstem. Ik heb een outfit van haar uitgezocht en spullen van de H&M die er op lijken. Niet alles lijkt er op, maar dan past het ook gewoon goed bij de outfit.

Ze heeft een vrij simpel wit shirt aan. Deze kun je in principe overal wel kopen, maar toch heb ik hem ook even bij de H&M opgezocht. Je hebt deze in winkels als de Hema goedkoper.


De broek valt natuurlijk op door de print. Zo'n broek is tegenwoordig al op veel plekken te koop (ik heb een soortgelijke in het lichtgroen, van de Sting). Bij de H&M hebben ze deze ook en dat is natuurlijk voor een prikkie.



Hieronder heeft ze een paar stoere bikerboots. Zelf vind ik dit soort boots erg gaaf! Deze variant is wel wat korter, maar nog steeds erg leuk.


Haar sieraden zijn natuurlijk lastig om hetzelfde te vinden, dus ik ben af gegaan op dingen die ze naar mijn idee ook zou dragen. Om te beginnen deze armband van imitatieleer.


Deze ringen passen ook helemaal bij de stoere outfit. Ik dacht eerst dat het armbanden waren, maar als ringen zijn ze zeker ook leuk!


Zoals je ziet heeft ze een veer in haar haar. Dit kun je ook nadoen doen oorbellen te dragen met lange veren er aan.


Als laatste nog deze ketting, de spikes geven de outfit wat meer pit. Wat Miley wel heeft, dus dat kan prima!


Dit is de eerste keer dat ik zo'n post doe en ik vond het erg leuk om te doen! Het is leuk om een outfit op te zoeken en dan kleren erbij te zoeken die er op lijken. Nu waren de kleren bij deze outfit niet heel erg lastig, maar de sieraden wel. Toch vind ik dat ik leuke variaties erop heb gevonden!


1 opmerking: