Pagina's

woensdag 19 september 2012

W.I.C. By Herôme - Magical India

De najaarscollectie van Herôme! De collectie heet Magical India en bestaat uit deze prachtige kleuren. Er is al veel over te lezen op verschillende blogs, maar ik heb toch besloten om er even een artikel over te maken.


De namen van de lakjes zijn genoemd naar steden in Inda, vandaar ook de naam Magical India. Madras, Agra, Pune, Goa, Bangalore en Jaipur.

Alle kleuren vind ik al prachtig, maar de kleur Jaipur spreekt mij het meest aan. Het lijkt me een prachtig warme kleur met een metallic tintje eraan. Hierna komt bij mij de Bangalore, die er uitziet als een lekker fris kleurtje, maar toch najaars. 


Wil jij ze ook zo graag? Herôme verloot maar liefst 2 volledige sets van Magical Inda op hun facebook pagina! Hetgeen wat je moet doen is liken en sharen (delen met je vrienden), meer informatie kun je hier vinden.



1 opmerking: