Pagina's

donderdag 20 september 2012

Zalando nieuwe collectie laarzen

Ik denk dat ik hier echt de enige in ben, maar ik hou van nieuwsbrieven. De vorige keer heb ik jullie wat nieuwe items van H&M laten zien en deze keer de nieuwe collectie laarzen van Zalando! Ik vind het echt een geweldige site, gratis verzenden en terugsturen. 



Na de nieuwe items bekeken te hebben vind ik het toch wel tegenvallen. Er zijn wel een aantal leuke modelletjes, maar veel standaard.

Jammer van de laars zelf, maar het printje vind ik erg leuk.

Laarzen? Ja toch echt, regenlaarzen. Best handig, een regenbestendige gymp!

Ik zal eerlijk zijn, ik ben geen fan van UGGs, en zeker niet van namaak varianten. Maar de studs erop vind ik toch wel gaaf.

Panama Jacks. I like!

Dit waren er heel weinig, ik vind er weinig leuks tussen zitten. Het valt naar mijn idee echt tegen, helaas.

1 opmerking: